.

niedziela, 29 kwietnia 2012

Cześć! W tym poście chce pomóc osobą które interesują się fotografią makro. Nie trzeba kupować drogich obiektywów aby zrobić zdjęcia z mega super bliskości .
1. Musisz mieć aparat zdolny do zdejmowania obiektywu. Zdejmujemy obiektyw odwracamy go odwrotną stroną (nie da sie przyczepić więc trzymamy rękoma) .
2. Szykujesz swój plan fotograficzny w moim przypadku to oko! Ale proponuje piórko z kropelką wody na dobry poczatek.
3. Odwrotnie odwróconym obiektywem przybliżamy się do obiektu który chcem sfotografować jest to ok 3 cm jeżeli ostrość sie nie łapie , odsuwaj lub przysuwaj swój aparat do obiektu. I focimy !
Moje efekty :
Zaskakujące ! Mam też więcej zdjęć jednak jestem leniem i nie bardzo chciało mi się ich zrzucić na mój ledwo chodzący komputer. Mam nadzieje że rozwiązałam kłopoty osób które męczyły się z makro ! 
Pozdrawiam cieplutko :*


11 komentarzy:

  1. Z każdym obiektywem tego nie zrobisz ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobisz nie ważne jaki obiektyw :)

      Usuń
    2. NO ALE JAK TO ZROBIĆ JAK ZDEJMIESZ OBIEKTYW I CO MASZ GO TRZYMAC PRZY BODY ? WTEDY WYSKAKUJE , ZE NIE ZAMOCOWANO OBIEKTYWU

      Usuń
    3. Zrobić przysługe napisać insturkcje i zawsze coś nie pasuje... Dziękuje wiecej tego nie zrobie. Oczywiście mi wyszło innym wyszło tobie wyjdzie

      Usuń
  2. mi wyszło i bardzo ładnie dziękuję za instrukcję ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale patent ! Będę musiała go wypróbować :) Jak to odkryłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. racja zdejmuje obiektyw i wyświetla się ze nie jest zamocowany. ehh ;c a już sie tak cieszyłam ; d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie ja mam to samo ;/

      Usuń
    2. Jeżeli masz canona to kliknij w mały aparacik nawet jest napisane żeby tam kliknąć :)

      Usuń
  5. Jagoda powiedz co zrobić jeśli pokaże nam się, że obiektyw jest nie zamocowany? : )

    OdpowiedzUsuń
  6. LUDZIE, istnieje coś takiego jak tryb manualny, wtedy aparat działa nawet bez obiektywu..

    OdpowiedzUsuń